Garanție

Ne prețuim reputația, prin urmare reprezentăm produse numai de la producători mondiali cunoscuți care au câștigat încrederea cumpărătorilor din întreaga lume. În funcție de politica de servicii pe care o respectă producătorul, de ce categorie specifică aparține produsul, acesta poate avea o altă Perioada de garanție.Toate produsele vândute în magazinul nostru sau de pe site-ul www.termocontrol.md au garanția producătorului și sunt deservite în centre de service autorizate.
 

Reguli pentru returnarea sau schimbul bunurilor cumpărate

Astăzi, ghidat de legislația Republicii Moldova, și anume legea „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”, Cumpărătorul poate returna bunurile cumpărate Vânzătorului în 2 cazuri:
1) Produsul nu funcționează corect (actul centrului de service cu privire la imposibilitatea reparării)

  • dacă bunurile s-au dovedit a fi defecte și după repararea service-ului, a apărut din nou același defect, din motive independente de consumator;
  • dacă centrul de service nu poate elimina defectul deloc sau în termen de 14 zile, precum și în cazul în care, după reparații, produsul devine semnificativ diferit și încetează să mai îndeplinească orice funcții.

* În toate celelalte situații, trebuie să contactați centrul de service al producătorului și să utilizați serviciul gratuit de garanție.
 
2) Nu mi-a plăcut produsul

  • produsul nu a fost utilizat (nu este inclus), prezentarea acestuia (ambalaj, documente, echipamente) și aspectul (nu există daune mecanice) și nu au trecut 14 zile de la data cumpărării, cu excepția zilei de cumpărare.

Cum merge toată procedura de schimb sau returnare a mărfurilor?

Trebuie să veniți la magazinul nostru, care se află la adresa: Durlesti. La fața locului, întocmim o cerere scrisă care indică cerințele dvs. către directorul magazinului. În cazul în care este necesar să se verifice calitatea mărfurilor, se poate efectua o examinare, în cadrul căreia se stabilește faptul respectării condițiilor de funcționare și a condițiilor de garanție, precum și autenticitatea faptelor prevăzute în cerere.

 Este important să aveți alături de voi:

  • set complet de bunuri;
  • chitanță;
  • card de garantie;
  • un act al stării tehnice a mărfurilor de la centrul de servicii (dacă este necesar).


Important! Conform legislației Republicii Moldova, termocontrol.md acceptă schimbul și returnarea bunurilor care nu pot fi înlocuite cu altele similare în conformitate cu Legea Republicii Moldova Nr. 105 din 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor - Anexa nr. 2 din Decretul Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003. «Lista produselor nealimentare de calitate adecvată care nu pot fi înlocuite cu un produs similar».

100% garanție de calitate
100% garanție de calitate
14 zile pentru returnarea mărfurilor
14 zile pentru returnarea mărfurilor
Livrare în toată țara
Livrare în toată țara
Pickup din magazin
Pickup din magazin